18 Haziran 2007 Pazartesi

Ferhat Tunç: 16 Full Album ( Seri )

Ferhat Tunç

.


Ateste Sinandik

Annem
Ateste sinandik
Biko
Cogalalim
Dilocan
Neyleyim
On yedi can
Oykumuzu soylemezler
Qurbana caven te
Xanim ninay
Xo be xo

indir


Ates Gibi

Ah Istanbul
Ask neye yarar
Ates gibi
Duslerimi aldi gece
Gelde geleyim
Hasretine tutusurum
Infaz
Kirik bir sarki
Masal degil yasanan
Merhaba
Sabah olmadan gel
Yasadigimiz gunler

indir


Bu Yurek Bu Sevda Var Iken

Bu sevda var iken
Deli gonul
Gorus gununde
Infaz
Kinimizi dokeriz
Nar çiçegi
Ogul buyumeli
Seslenis
Turkulu kusum
Uç derdim var
Vay delal

indir



Firari Sevdam

Aglasin yuregim
Ay isiginda gorundum
Bir kuçucuk çocugum ben
Dersim yikilmasin
Firari sevdam
Gulvatan
Ilhan turkusu
Kiz Didem
Niceleri atesti
Olumde yakisir bize
Oyku (Kavganin oykusu)
Ozlemin dili olsaydi
Sen yine sarkilar soyle
Sevgili yurdum
Tohumdur onlar
Tutanaksiz acilar
Uyandirmasin kimse
Yigide agit

indir


Gulvatan

Adimiz isyan bizim
Ben halkimin ozaniyim
Bir kuçucuk çocugum ben
Boyledir can demedim mi
Daglarda dugun var
Duyar oldum
Gulvatan
Niceleri atesti (Intifada)
Omur verdim yollarina
Oyku (Kavganin oykusu)
Ozlemin dili olsaydi
Sevgili yurdum

indir


Istanbul Konserleri - 1

Alev alev yandik
Avsar elleri
Beton gulu
Bu nasil Istanbul
Canim kardesim
Dersim dort dag içinde
Hekimoglu
Ismail'e Agit
Meskenim daglardir
Ozgurluk mahkumlari
Su munzurun daglarinda
Track15
Vay beni vaylar beni
Vurgunum hasretine
Yasamak direnmektir

indir


Istanbul Konserleri - 2

Dili yar
Yasanilan
Vuruldu
Vay delal delal
Taht savrulur
Sabahin sahibi var
Olumu kucaklayanlar
Munzurun daglarinda
Mavi yazma
Mahpusun içinde
Kinali
Kanmasinlar
Izmir'in kavaklari
Durma oyle

indir


Her Mevsim Bahardir

Aydinlar pusuda
Baba munzur
Barissin insanlik
Eyvah
Her mevsim bahardir
Munzurun kizi
Ruzgar eser
Sen ates ol ben yanayim
Senin ugruna
Vur ben olem

indir


Kavg Çiçegi

Can dostum
Gulmene ogul
Halay bizim
Kavg çiçegi
Mulayim
Odedinmi bedelini
Savasa hayir
Sen aglama yar
Sende mi heycan
Sevdiyar
Uçurum sarkisi
Yildizim

indir


Kayip

Kayip
Kizin adi ozgurluk
Kurtar beni
Metin'e Agit
Sen yoksun
Soyle nerdesin
Track12
Ulkem nereye
Vay delikanli
Way delale
Yar yar diloy
Yaro

indir


Nerdesin Ey Kardeslik

Aksam olanda
Aslanimi daglara verdim
Bir kadin
Bugulu atlas
Daglarda olmek isterim
Diyarbekir
Isigin olam
Mahsuni
Ne çare
Nerdesin ey kardeslik
Niyo
Ust uste vurulduk
Vay aslanim
Zehra kiz canan kiz

indir


Ozlemin Dag Ruzgari

Alir daglar
Ben bir beyaz kusum
Bir ben miyim
Bir kanar dag oykusu
Bir sehir -Sivas-
Brindarim
Bu gunde olmedim ben
Gecekonduda olum
Gul içinde
Ozlemin dag ruzgari
Uçsun ozgurluk kuslari

indir


Sarkilarim Taniktir

Askimizin kiblesi
Bir kanar dag turkusu
Biridarim
Bugun degil yarinsin sen
Dili yar
Duslerimi aldi gece
Hani beni gençligim
Kanmasinlar
Merhaba
Olmaz olsun
Ozlemin dili olsaydi
Vaylar beni
Vurgunum hasretine
Vuruldu

indir


Vurgunum Hasretine

Birlesir ellerimiz
Can sahin idik
Canim kardesim
Insanlari sevmek
Kerem gibi
Nazli gulum
Soyleyin aglamasinlar
Uyu yavrum
Vurgunum hasretine
Yaylamizin turkusu

indir


Vuruldu

Adi ozgurluk olan
Aniden
Babani unutma
Bahar gelmedi bu yil
Bu yurek bu sevda var iken
Kavga senin içindir
Nice gunun nice geçen
Olumler gordum
Vay aslanim
Vuruldu

indir



Sevmek Bir Eylemdir

Alisero
Ayni tanri'nin çocuklari
Dersimli çocuk
Içerden
Kevengin yollarinda
Nerdesin
Ninnaye
Ogul
Sevmek bir eylemdir
Sewle
Yangina dustum
Yikasim gelir

indir




Sifre: rojawelat

Hiç yorum yok: